Produktbild
Robert A. (Hrsg.) Giacalone

Positive Psychology in Business Ethics and Corporate Responsibility

Ebook (EPUB Format)

The goal of this volume is to begin to create those critical linkages between positive psychological attributes and relevant research areas. Undoubtedly, there are many topics in positive psychology that could not be covered in just one volume, and many more topical linkages to business ethics and social responsibility that need to be made. While much research yet needs to be done in this nascent area, we hope that much as other volumes on positive psychology served as an impetus for research in social psychology (see Snyder & Lopez, 2002) and organizational behavior (Cameron, Dutton, & Quinn, 2003), this volume will ignite scientific… Mehr

CHF 56.10

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen
Versandkostenfrei

Produktdetails


Weitere Autoren: Jurkiewicz, Carole L. (Hrsg.)
  • ISBN: 978-1-60752-668-1
  • EAN: 9781607526681
  • Produktnummer: 21434088
  • Verlag: Information Age Publishing
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2006
  • Seitenangabe: 301 S.
  • Plattform: EPUB
  • Masse: 2'445 KB

12 weitere Werke von Robert A. (Hrsg.) Giacalone:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.