Produktbild
Kate Carruthers Thomas

Rethinking Student Belonging in Higher Education

From Bourdieu to Borderlands

Ebook (PDF Format)

Arguing for an understanding of belonging in higher education as relational, complex and negotiated, particularly in reference to non-traditional students, Rethinking Student Belonging in Higher Education counters prevailing assumptions for what it means to belong and how institutional policy is shaped and implemented around traditional students. Bringing theoretical insights into institutional areas of policy and practice, this book:considers what it means to belong as a non-traditional student in a higher education environment designed for traditional students;presents the argument for belonging in line with theoretical insights of Bourdieu… Mehr

CHF 21.25

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen
Versandkostenfrei

Produktdetails


  • ISBN: 978-0-429-85912-0
  • EAN: 9780429859120
  • Produktnummer: 29589566
  • Verlag: Taylor & Francis Ltd.
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2018
  • Seitenangabe: 98 S.
  • Plattform: PDF
  • Masse: 690 KB
  • Auflage: 1. Auflage

Über den Autor


Kate Carruthers Thomas is a Senior Research Fellow at Birmingham City University, UK.

3 weitere Werke von Kate Carruthers Thomas:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.