Produktbild
Philip Kotler

Marketing Management, Global Edition

Buch

For undergraduate and graduate courses in marketing management.The gold standard for today's marketing managementStay on the cutting-edge with the gold standard text that reflects the latest in marketing theory and practice.The world of marketing is changing everyday--and in order for students to have a competitive advantage, they need a textbook that reflects the best of today's marketing theory and practices. Marketing Management is the gold standard marketing text because its content and organization consistently reflect the latest changes in today's marketing theory and practice.The Fifteenth Edition is fully integrated with MyLab Marketi… Mehr

CHF 93.20

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


Weitere Autoren: Keller, Kevin Lane
  • ISBN: 978-1-292-09262-1
  • EAN: 9781292092621
  • Produktnummer: 17467387
  • Verlag: Pearson Academic
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2016
  • Seitenangabe: 832 S.
  • Masse: H27.6 cm x B21.5 cm x D2.7 cm 1'612 g
  • Auflage: 15. Dr.
  • Gewicht: 1612

100 weitere Werke von Philip Kotler:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.