Michael George
Lean Six Sigma for Service
Buch
The majority of books on Six Sigma and Lean explain only how to implement these techniques in a manufacturing environment. Lean Six Sigma for Services fills the need for a service-based approach, explaining how companies can cost-effectively translate manufacturing-oriented Lean Six Sigma tools into the service delivery process.
CHF 51.50
Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)
V104:
Folgt in ca. 10 Arbeitstagen
Produktdetails
- ISBN: 978-0-07-141821-8
- EAN: 9780071418218
- Produktnummer: 1209569
- Verlag: McGraw-Hill Education - Europe
- Sprache: Englisch
- Erscheinungsjahr: 2003
- Seitenangabe: 400 S.
- Masse: H23.3 cm x B15.9 cm x D2.7 cm 648 g
- Gewicht: 648
- Sonstiges: Professional & Vocational
Über den Autor
McGraw-Hill authors represent the leading experts in their fields and are dedicated to improving the lives, careers, and interests of readers worldwide
63 weitere Werke von Michael George:
Bewertungen
0 von 0 Bewertungen
Anmelden
Keine Bewertungen gefunden. Seien Sie der Erste und teilen Sie Ihre Erkenntnisse mit anderen.