Produktbild
Robert W. Bly

The Marketing Plan Handbook

Develop Big-Picture Marketing Plans for Pennies on the Dollar

Buch

An indispensable guide to creating an effective marketing plan that produces big results for small businesses -- updated to address the latest marketing strategies and trends--

CHF 24.50

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


  • ISBN: 978-1-59918-559-0
  • EAN: 9781599185590
  • Produktnummer: 17329719
  • Verlag: Entrepreneur Press
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2015
  • Seitenangabe: 324 S.
  • Masse: H27.7 cm x B15.3 cm x D2.7 cm 524 g
  • Auflage: Second Edition
  • Abbildungen: illustrations
  • Gewicht: 524

Über den Autor


Robert W. Bly is a professional writer, speaker, and marketing consultant with over three decades of experience in business-to-business, high-tech, and direct response marketing. He became a self-made multimillionaire while still in his 30s and is the author of The Copywriter's Handbook and Secrets of a Freelance Writer. Bly writes a column for Target Marketing magazine and publishes his e-newsletter, The Direct Response Letter, for more than 60,000 subscribers.

46 weitere Werke von Robert W. Bly:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.