Produktbild
Erdener Kaynak

Guanxi

Relationship Marketing in a Chinese Context

Ebook (PDF Format)

Develop a network of successful business relationships in China!This systematic study of the Chinese concept of guanxi--broadly translated, ”personal relationship” or ”connections”--offers a comprehensive social and professional model for doing business in China. In addition to a clear analysis of the origins and meanings of this vital concept, Guanxi: Relationship Marketing in a Chinese Context empowers you with practical tools for establishing guanxi in order to facilitate successful business relationships. Guanxi is based on an original research study as well as the authors'twenty years of experience of doing business in China. Their under… Mehr

CHF 76.75

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen
Versandkostenfrei

Produktdetails


Weitere Autoren: Wong, Y. H. / Leung, Thomas
  • ISBN: 978-1-135-18818-4
  • EAN: 9781135188184
  • Produktnummer: 16982537
  • Verlag: Taylor & Francis Ltd.
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2013
  • Seitenangabe: 248 S.
  • Plattform: PDF
  • Masse: 3'147 KB

100 weitere Werke von Erdener Kaynak:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.