Produktbild
Philip Kotler

A Framework for Marketing Management, Global Edition

Buch

For graduate and undergraduate courses in marketing management. A Succinct Guide to 21st Century Marketing Management Framework for Marketing Management is a concise, streamlined version of Kotler and Keller's fifteenth edition of Marketing Management, a comprehensive look at marketing strategy. The book's efficient coverage of current marketing management practices makes for a short yet thorough text that provides the perfect supplement for incorporated simulations, projects, and cases. The Sixth Edition approaches the topic of marketing from a current standpoint, focusing its information and strategy on the realities of 21st century market… Mehr

CHF 74.20

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


Weitere Autoren: Keller, Kevin
  • ISBN: 978-1-292-09314-7
  • EAN: 9781292093147
  • Produktnummer: 17467394
  • Verlag: Pearson Academic
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2015
  • Seitenangabe: 368 S.
  • Masse: H23.0 cm x B19.3 cm x D1.5 cm 542 g
  • Auflage: 6. A.
  • Gewicht: 542

100 weitere Werke von Philip Kotler:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.