Tracy L. Tuten
Principles of Marketing for a Digital Age
Buch
This book was truly student-led in its design and development, and it incorporates digital marketing as central to what marketers do. It's a total package of resources, that combines quality examples, assessment and online resources to support the teaching and learning of introductory marketing modules in a digital age.
CHF 209.00
Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)
V105:
Folgt in ca. 15 Arbeitstagen
Produktdetails
- ISBN: 978-1-5264-2333-7
- EAN: 9781526423337
- Produktnummer: 31707582
- Verlag: SAGE Publications Ltd
- Sprache: Englisch
- Erscheinungsjahr: 2019
- Seitenangabe: 496 S.
- Masse: H19.7 cm x B25.2 cm x D3.1 cm 1'290 g
- Gewicht: 1290
- Sonstiges: Tertiary Education (US: College)
20 weitere Werke von Tracy L. Tuten:
Bewertungen
0 von 0 Bewertungen
Anmelden
Keine Bewertungen gefunden. Seien Sie der Erste und teilen Sie Ihre Erkenntnisse mit anderen.