The SAGE Handbook of Marketing Ethics
The SAGE Handbook of Marketing Ethics draws together an exhaustive overview of research into marketing's many ethical conundrums, while also promoting more optimistic perspectives on the ways in which ethics underpins organizational practices.Marketing ethics has emerged in recent years as the key and collective concern within the ever-divergent fields of marketing and consumer research. This handbook brings together a rich and diverse body of scholarly research, with chapters on all major topics relevant to the field of marketing ethics, whilst also outlining future research directions.PART 1: Foundations of Marketing EthicsPART 2: Theoretic…
Mehr
CHF 139.30
Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)
Versandkostenfrei
Produktdetails
Weitere Autoren: Dahl, Stephan (Hrsg.) / De Pelsmacker, Patrick (Hrsg.) / Taylor, Charles R (Hrsg.)
- ISBN: 978-1-5297-3767-7
- EAN: 9781529737677
- Produktnummer: 33884583
- Verlag: SAGE Publications
- Sprache: Englisch
- Erscheinungsjahr: 2020
- Seitenangabe: 576 S.
- Plattform: EPUB
- Masse: 7'125 KB
- Auflage: 1. Auflage
12 weitere Werke von Lynne (Hrsg.) Eagle:
Bewertungen
Anmelden