Produktbild
Alan M. Rugman

Global Corporate Strategy and Trade Policy

Ebook (PDF Format)

At the end of the twentieth century, international business functioned in an environment dominated by the triad of economic power formed by the USA, Japan and the European Community. Multinational corporate strategies had to be formulated within the context of intense global competition between these three economic blocs. This book, first published in 1990, analyses the interplay between the trade policies adopted by the major powers and the competitive strategies of international corporations. With particular reference to trade relations between Canada and the USA, the effects of Japanese multinational dominance and the implications of Europ… Mehr

CHF 38.05

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen
Versandkostenfrei

Produktdetails


Weitere Autoren: Verbeke, Alain
  • ISBN: 978-1-351-40136-4
  • EAN: 9781351401364
  • Produktnummer: 24971916
  • Verlag: Taylor & Francis Ltd.
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2017
  • Seitenangabe: 182 S.
  • Plattform: PDF
  • Masse: 168'303 KB

33 weitere Werke von Alan M. Rugman:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.