Produktbild
Chi-Yue Chiu

Culture and Consumer Behavior

Buch

Culture and Consumer Behavior explains the importance of cultural literacy in marketing, and why a solid understanding is vital to successful international marketing efforts. The authors use a conceptual and empirical framework for analyzing how culture affects consumer behaviors, and provide 7 steps for understanding the influence of culture on consumer behaviors. The 7 steps are as follows. 1. Identify the key components of culture. 2. Find out and describe the major clusters of countries or regions based on their similarities and differences in consumption behaviors. 3. Relate similarities and d… Mehr

CHF 91.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


Weitere Autoren: Kwan, Letty Y-Y / Li, Dongmei
  • ISBN: 978-1-60198-824-9
  • EAN: 9781601988249
  • Produktnummer: 16269954
  • Verlag: Now Publishers Inc
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2014
  • Seitenangabe: 86 S.
  • Masse: H23.4 cm x B15.6 cm x D0.5 cm 146 g
  • Abbildungen: Paperback
  • Gewicht: 146

40 weitere Werke von Chi-Yue Chiu:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.