Produktbild
S. R. (Hrsg.) Rao

Proceedings of the 1988 International Conference of Services Marketing

Buch

?This volume includes the full proceedings from the 1988 International Conference on Services Marketing presented by the Academy of Marketing Science (AMS) and the Marketing Department of Cleveland State University in Cleveland, Ohio. It provides a variety of quality research in the field of Services Marketing and includes papers on various topics including travel and tourism, international services, industrial services and health care services. Founded in 1971, the Academy of Marketing Science is an international organization dedicated to promoting timely explorations of phenomena related to the science of marketing in theory, research, and… Mehr

CHF 179.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


Weitere Autoren: Thomas, Edward G. (Hrsg.)
  • ISBN: 978-3-319-36945-7
  • EAN: 9783319369457
  • Produktnummer: 21724275
  • Verlag: Springer International Publishing
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2016
  • Seitenangabe: 380 S.
  • Masse: H27.9 cm x B21.0 cm x D2.0 cm 924 g
  • Auflage: Softcover reprint of the original 1st ed. 2015
  • Abbildungen: Paperback
  • Gewicht: 924

2 weitere Werke von S. R. (Hrsg.) Rao:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.