Produktbild
William N. Morris

Mood

The Frame of Mind

Buch

This is a book about moods. Though I will define the term somewhat more carefully in Chapter 1, it might help to note here that I use the word mood to refer to affective states which do not stimulate the relatively specific response tendencies we associate with emotions. Instead, moods are pervasive and global, having the capability of influencing a broad range of thought processes and behavior. My interest in mood was provoked initially by the empirical and conceptual contri­ butions of Alice Isen and her colleagues. What fascinated me most was the sugges­ tion first made in a paper by Clark & Isen (1982) that mood seemed to affect behav… Mehr

CHF 130.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


  • ISBN: 978-1-4612-8190-0
  • EAN: 9781461281900
  • Produktnummer: 13342154
  • Verlag: Springer New York
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2011
  • Seitenangabe: 280 S.
  • Masse: H23.5 cm x B15.5 cm x D1.5 cm 429 g
  • Auflage: Softcover reprint of the original 1st ed. 1989
  • Abbildungen: Paperback
  • Gewicht: 429

1 weiteres Werk von William N. Morris:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.