Produktbild
David J. Carson

Qualitative Marketing Research

Buch

As the importance of marketing to business grows, and as new concepts and applications of marketing emerge and evolve, so too does the need for up-to-date market intelligence. This book recognizes that the contribution which qualitative research can make to market understanding and insight is immense, and that statistical information flows are never enough but need to be compounded by market intelligence gained through qualitative methods.Qualitative Marketing Research clearly explains the use and importance of qualitative methods, clarifying the theories behind the methodology and providing concrete examples and exercises which illustrate i… Mehr

CHF 195.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


Weitere Autoren: Gilmore, Audrey / Perry, Chad / Gronhaug, Kjell
  • ISBN: 978-0-7619-6365-3
  • EAN: 9780761963653
  • Produktnummer: 1356820
  • Verlag: SAGE Publications Inc
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2001
  • Seitenangabe: 256 S.
  • Masse: H23.4 cm x B15.6 cm x D0.0 cm 510 g
  • Gewicht: 510
  • Sonstiges: Tertiary Education (US: College)

4 weitere Werke von David J. Carson:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.