Nicholas O'Shaughnessy
Selling Hitler: Propaganda and the Nazi Brand
Buch
A radical reappraisal of how Hitler and the Nazis conceived of themselves from the outset as a propagandistic state, rather than propaganda being merely an accessory to power.
CHF 47.50
Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)
V105:
Folgt in ca. 15 Arbeitstagen
Produktdetails
- ISBN: 978-1-84904-352-6
- EAN: 9781849043526
- Produktnummer: 15396479
- Verlag: Hurst & Co
- Sprache: Englisch
- Erscheinungsjahr: 2016
- Seitenangabe: 320 S.
- Masse: H22.3 cm x B14.4 cm x D3.0 cm 565 g
- Gewicht: 565
Über den Autor
Nicholas O'Shaughnessy (PhD) is Professor of Communication at Queen Mary, University of London. He studied at Cambridge, Oxford and Columbia universities and among his many publications are The Marketing Power Of Emotion (OUP) and The Phenomenon of Political Marketing (Macmillan).
26 weitere Werke von Nicholas O'Shaughnessy:
Ebook (EPUB Format)
CHF 48.35
Ebook (PDF Format)
CHF 48.35
Bewertungen
0 von 0 Bewertungen
Anmelden
Keine Bewertungen gefunden. Seien Sie der Erste und teilen Sie Ihre Erkenntnisse mit anderen.