Produktbild
Nicholas O'Shaughnessy

Selling Hitler: Propaganda and the Nazi Brand

Buch

A radical reappraisal of how Hitler and the Nazis conceived of themselves from the outset as a propagandistic state, rather than propaganda being merely an accessory to power.

CHF 47.50

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


  • ISBN: 978-1-84904-352-6
  • EAN: 9781849043526
  • Produktnummer: 15396479
  • Verlag: Hurst & Co
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2016
  • Seitenangabe: 320 S.
  • Masse: H22.3 cm x B14.4 cm x D3.0 cm 565 g
  • Gewicht: 565

Über den Autor


Nicholas O'Shaughnessy (PhD) is Professor of Communication at Queen Mary, University of London. He studied at Cambridge, Oxford and Columbia universities and among his many publications are The Marketing Power Of Emotion (OUP) and The Phenomenon of Political Marketing (Macmillan).

26 weitere Werke von Nicholas O'Shaughnessy:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.