Produktbild
Susan D. (Hrsg.) Blum

Ungrading

Why Rating Students Undermines Learning (and What to Do Instead)

Buch

The moment is right for critical reflection on what has been assumed to be a core part of schooling. In Ungrading, fifteen educators write about their diverse experiences going gradeless. Based on rigorous and replicated research, this is the first book to show why and how faculty who wish to focus on learning, rather than sorting or judging, might proceed. It includes honest reflection on what makes ungrading challenging, and testimonials about what makes it transformative.

CHF 44.90

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


  • ISBN: 978-1-949199-82-6
  • EAN: 9781949199826
  • Produktnummer: 33661624
  • Verlag: West Virginia University Press
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2020
  • Seitenangabe: 300 S.
  • Masse: H14.0 cm x B21.5 cm x D2.0 cm 354 g
  • Abbildungen: 12 black & white images, 6 tables
  • Gewicht: 354
  • Sonstiges: Professional & Vocational

1 weiteres Werk von Susan D. (Hrsg.) Blum:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.