Produktbild
Thomas Bieger

Marketing Concept - The St. Gallen Management Approach

Ebook (EPUB Format)

This book presents marketing and business processes as an integral part of the St. Gallen Management Model. It provides a tight introduction into the field of marketing and puts the added value in the center of a market-oriented management approach. The book addresses relevant topics such as market analysis, marketing planning, marketing strategy, positioning, application of marketing tools, product design, price, distribution and communication policy, service provision, innovation and controlling processes. This book aims at students in the first year as well as at practitioners who wants to obtain a quick overview of this field.

CHF 24.50

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen
Versandkostenfrei

Produktdetails


  • ISBN: 978-3-8463-4464-4
  • EAN: 9783846344644
  • Produktnummer: 18922209
  • Verlag: Utb
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2015
  • Seitenangabe: 181 S.
  • Plattform: EPUB
  • Masse: 5'631 KB

Über den Autor


Prof. Dr. Thomas Bieger ist Ordentlicher Universitätsprofessor für Betriebswirtschaftslehre mit besonderer Berücksichtigung der Tourismuswirtschaft an der Universität St. Gallen.

36 weitere Werke von Thomas Bieger:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.