Leanne (Hrsg.) White
Commercial Nationalism and Tourism
Selling the National Story
Buch
This book combines academic analysis and critical exploration to examine national narratives in the context of tourism and events. It explores how particular narratives are woven to tell (and sell) a national story and closely examines how national texts create key archival imagery that can promote tourism and events and shape national identity.
CHF 179.00
Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)
V105:
Folgt in ca. 15 Arbeitstagen
Produktdetails
- ISBN: 978-1-84541-589-1
- EAN: 9781845415891
- Produktnummer: 20465605
- Verlag: Channel View Publications Ltd
- Sprache: Englisch
- Erscheinungsjahr: 2017
- Seitenangabe: 320 S.
- Masse: H16.4 cm x B24.3 cm x D2.8 cm 614 g
- Gewicht: 614
- Sonstiges: Professional & Vocational
19 weitere Werke von Leanne (Hrsg.) White:
Selling the National Story
Ebook (PDF Format)
CHF 295.00
Bewertungen
0 von 0 Bewertungen
Anmelden
Keine Bewertungen gefunden. Seien Sie der Erste und teilen Sie Ihre Erkenntnisse mit anderen.