Produktbild
William Winston

Marketing for Churches and Ministries

Ebook (PDF Format)

This comprehensive new book is the first guide to applications in marketing concepts in church and ministry services. Demonstrations of marketing concepts and techniques for effectively meeting the needs of constituents dispel any negative connotations about marketing religious organizations. Straightforward presentations of basic marketing principles emphasize their use in churches or ministries. This invaluable book features two complete marketing plans--one for churches, one for ministries--as examples to use in developing your own marketing plan.Marketing for Churches and Ministries addresses:what marketing is and is not. It describes how… Mehr

CHF 25.15

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen
Versandkostenfrei

Produktdetails


Weitere Autoren: Stevens, Robert E / Loudon, David L
  • ISBN: 978-1-317-95325-8
  • EAN: 9781317953258
  • Produktnummer: 16965248
  • Verlag: Taylor & Francis Ltd.
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2013
  • Seitenangabe: 165 S.
  • Plattform: PDF
  • Masse: 52'698 KB

95 weitere Werke von William Winston:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.