A Psycholinguistic Approach to Technology and Language Learning
The use of technology for second language learning is ever more present. This book offers a unique four-prong approach (theoretical, methodological, empirical, and pedagogical) to current and prospective uses of technology in L2 learning from a psycholinguistic perspective. It is accessible to teachers, graduate students, and professors of all disciplines interested in technology and L2 learning.
CHF 104.00
Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)
V301:
Libri-Titel folgt in ca. 2 Arbeitstagen
Produktdetails
Weitere Autoren: Cerezo, Luis (Hrsg.) / Baralt, Melissa (Hrsg.)
- ISBN: 978-1-61451-402-2
- EAN: 9781614514022
- Produktnummer: 15741296
- Verlag: De Gruyter Mouton
- Sprache: Englisch
- Erscheinungsjahr: 2015
- Seitenangabe: 267 S.
- Masse: H23.6 cm x B16.0 cm x D2.1 cm 590 g
- Abbildungen: 14 Schwarz-Weiß- Abbildungen, 45 Schwarz-Weiß- Tabellen
- Reihenbandnummer: 11
- Gewicht: 590
Über den Autor
Ronald P. Leow, Georgetown University; Luis Cerezo, American University; Melissa Baralt, Florida International University.ional University.
5 weitere Werke von Ronald P. (Hrsg.) Leow:
Bewertungen
Anmelden