Produktbild
Richard P. (Hrsg.) Bagozzi

Advanced Marketing Research

Buch

Advanced Marketing Research is a companion volume to Richard Bagozzi's Principles of Marketing Research . It is intended for students on advanced marketing research courses at the graduate and postgraduate levels and on executive programs. Each chapter begins with a historical development of the topical area before moving on to advanced issues and coverage of latest developments. To aid students learning, questions and exercises are included throughout.

CHF 101.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


  • ISBN: 978-1-55786-549-6
  • EAN: 9781557865496
  • Produktnummer: 1605974
  • Verlag: Blackwell Publishers
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2002
  • Seitenangabe: 428 S.
  • Masse: H23.5 cm x B19.1 cm x D2.2 cm 795 g
  • Abbildungen: Paperback
  • Gewicht: 795

Über den Autor


Richard P. Bagozzi is the Dwight F. Benton Professor of Behavioral Science in Management and Professor of Marketing at the School of Business Administration, the University of Michigan, USA.

3 weitere Werke von Richard P. (Hrsg.) Bagozzi:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.