Produktbild
Steven Heller

POP

How Graphic Design Shapes Popular Culture

Buch

The essays in this book were written for various periodicals, Web site journals, and blogs, including Print magazine, Eye magazine, Baseline magazine, Metropolis magazine, Grafik magazine, DesignObserver.com, Voice: AIGA Journal of Design, and The New York Times T Magazine's The Moment blog--Acknowledgments.

CHF 33.50

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


  • ISBN: 978-1-58115-715-4
  • EAN: 9781581157154
  • Produktnummer: 6795181
  • Verlag: Simon & Schuster N.Y.
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2010
  • Seitenangabe: 288 S.
  • Ausstattung: Trade Paperback
  • Masse: H22.9 cm x B15.2 cm x D2.0 cm 481 g
  • Gewicht: 481

Über den Autor


Steven Heller is co-chair of the MFA Design: Designer as Author+Entrepreneur program at New York's School of Visual Arts. He is the author, editor and co-editor of more than one hundred books on design and popular culture.

100 weitere Werke von Steven Heller:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.