Produktbild
Nigel Piercy

Export Strategy: Markets and Competition (RLE Marketing)

Ebook (PDF Format)

This book offers management students and managers new insights by approaching exporting from the perspective of marketing planning, rather than the mechanics of export practice. The author evaluates the widely recommended strategy of key market concentration, showing its weaknesses and the flaws in the supporting evidence. The book provides the reader with a framework for making an explicit and informed choice between the real market options faced in practical export situations, which takes into account the many company and market factors shaping such strategies. Closely related to market strategy is the competitive base for a company's expor… Mehr

CHF 49.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen
Versandkostenfrei

Produktdetails


  • ISBN: 978-1-317-65401-8
  • EAN: 9781317654018
  • Produktnummer: 17044292
  • Verlag: Taylor & Francis Ltd.
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2014
  • Seitenangabe: 284 S.
  • Plattform: PDF
  • Masse: 11'651 KB

Über den Autor


Multivolume collection by leading authors in the field

44 weitere Werke von Nigel Piercy:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.