Produktbild
Stefanie Schumann

Time perception in leadership

A case study of Chinese business culture

Buch

Seminar paper from the year 2011 in the subject Communications - Intercultural Communication, grade: 1,0, European University Viadrina Frankfurt (Oder) (Intercultural Management), course: Leadership. An alternate take, language: English, abstract: Day by day we are woken up by the alarm. The clock schedules our daily routine. Punctuality at work is emphasized. Deadlines are considered to be accomplished on time. The clock drives us to undertake a certain amount of tasks during the day. In Western societies time is considered as resource, which can be spent, saved or lost. Thus, it represents a force, which drives our lives. Timetables and cal… Mehr

CHF 18.90

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


  • ISBN: 978-3-640-89617-2
  • EAN: 9783640896172
  • Produktnummer: 11195581
  • Verlag: GRIN Publishing
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2011
  • Seitenangabe: 40 S.
  • Masse: H21.1 cm x B14.6 cm x D0.5 cm 74 g
  • Auflage: 2. Auflage
  • Gewicht: 74

17 weitere Werke von Stefanie Schumann:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.