Produktbild
Alison (Hrsg.) Alexander

Media Economics

Theory and Practice

Ebook (PDF Format)

Media Economics: Theory and Practice focuses on the basic principles of economics in the business sector and applies them to contemporary media industries. This text examines the process of media economics decision making through an exploration of key topics, such as industrial restructuring, regulatory constraints upon media operations, and changing economic value, providing key insights into media business activities. With the structure and value of media industries changing rapidly and sometimes dramatically, this text moves beyond a basic documentation of historical patterns to help readers understand the mechanics of change, offering ins… Mehr

CHF 56.75

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen
Versandkostenfrei

Produktdetails


Weitere Autoren: Owers, James E. (Hrsg.) / Carveth, Rod (Hrsg.) / Hollifield, C. Ann (Hrsg.) / Greco, Albert N. (Hrsg.)
  • ISBN: 978-1-135-62379-1
  • EAN: 9781135623791
  • Produktnummer: 18428936
  • Verlag: Taylor & Francis Ltd.
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2003
  • Seitenangabe: 312 S.
  • Plattform: PDF
  • Masse: 2'728 KB
  • Auflage: 3. Auflage

3 weitere Werke von Alison (Hrsg.) Alexander:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.