Swartz
Adv Ser Mar Man V 5
Buch
This series is dedicated to topics such as service quality, internal marketing, service design, human resources practices and service systems, using theoretical research and the results of empirical studies. This volume concentrates on the effect on information technology on services performance, service quality, new service development, brand loyalty, and fair service. It also covers the relational aspects of services management such as the customer contact, customer-supplier relationships, and the social aspect of customer service loyalty.
CHF 192.00
Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)
V104:
Folgt in ca. 10 Arbeitstagen
Produktdetails
Weitere Autoren: Brown, Steven W. / Brown, Stephen W. (Hrsg.)
- ISBN: 978-0-7623-0009-9
- EAN: 9780762300099
- Produktnummer: 2511578
- Verlag: Emerald Group Publishing Limited
- Sprache: Englisch
- Erscheinungsjahr: 1996
- Seitenangabe: 388 S.
- Masse: H24.0 cm x B16.1 cm x D2.5 cm 748 g
- Abbildungen: HC gerader Rücken kaschiert
- Gewicht: 748
100 weitere Werke von Swartz:
Ebook (EPUB Format)
CHF 36.00
Bewertungen
0 von 0 Bewertungen
Anmelden
Keine Bewertungen gefunden. Seien Sie der Erste und teilen Sie Ihre Erkenntnisse mit anderen.