Michael Kofler
BMW - Overview of Corporate Communication, Corporate Identity, Corporate Image and CSR
Geheftet
Scientific Essay from the year 2010 in the subject Business economics - Marketing, Corporate Communication, CRM, Market Research, Social Media, grade: 2,0, Griffith University, language: English, abstract: This assignment deals with corporate communication, corporate identity, corporate image, and corporate social responsibility. The assignment provides a lot of theory but also analyses the corporate communication, identity, image and CSR of BMW.
CHF 8.90
Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)
V103:
Folgt in ca. 5 Arbeitstagen
Produktdetails
- ISBN: 978-3-656-48253-6
- EAN: 9783656482536
- Produktnummer: 15269133
- Verlag: GRIN Publishing
- Sprache: Englisch
- Erscheinungsjahr: 2013
- Seitenangabe: 16 S.
- Masse: H21.1 cm x B14.8 cm x D0.8 cm 34 g
- Auflage: 1. Auflage
- Gewicht: 34
54 weitere Werke von Michael Kofler:
Ebook (EPUB Format)
CHF 3.00
Ebook (EPUB Format)
CHF 9.00
Bewertungen
0 von 0 Bewertungen
Anmelden
Keine Bewertungen gefunden. Seien Sie der Erste und teilen Sie Ihre Erkenntnisse mit anderen.