Produktbild
Michael Kofler

BMW - Overview of Corporate Communication, Corporate Identity, Corporate Image and CSR

Geheftet

Scientific Essay from the year 2010 in the subject Business economics - Marketing, Corporate Communication, CRM, Market Research, Social Media, grade: 2,0, Griffith University, language: English, abstract: This assignment deals with corporate communication, corporate identity, corporate image, and corporate social responsibility. The assignment provides a lot of theory but also analyses the corporate communication, identity, image and CSR of BMW.

CHF 8.90

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


  • ISBN: 978-3-656-48253-6
  • EAN: 9783656482536
  • Produktnummer: 15269133
  • Verlag: GRIN Publishing
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2013
  • Seitenangabe: 16 S.
  • Masse: H21.1 cm x B14.8 cm x D0.8 cm 34 g
  • Auflage: 1. Auflage
  • Gewicht: 34

54 weitere Werke von Michael Kofler:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.