Produktbild
Robert E. Jr. (Hrsg.) Denton

Studies of Communication in the 2012 Presidential Campaign

Buch

This diverse and unique collection of essays examines a wide range of communication elements and themes in the context of the 2012 election. Topics include the early campaign and Romney's nomination battle, candidate image, the rhetoric and campaigning of Michelle Obama and Ann Romney, issues of race, persuasive appeals to voters, the use of music and social media, and Obama's second inaugural address. Studies of Communication in the 2012 Presidential Campaign aims not only to expand the contributions and understandings of the various roles of communication in the 2012 presidential election, but also to cultivate a more active, democratic cit… Mehr

CHF 145.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


  • ISBN: 978-0-7391-8517-9
  • EAN: 9780739185179
  • Produktnummer: 20565704
  • Verlag: Lexington Books
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2014
  • Seitenangabe: 254 S.
  • Masse: H23.5 cm x B15.7 cm x D1.9 cm 548 g
  • Abbildungen: HC gerader Rücken kaschiert
  • Gewicht: 548

18 weitere Werke von Robert E. Jr. (Hrsg.) Denton:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.