Produktbild
Robert E Stevens

The Marketing Research Guide

Ebook (PDF Format)

Get the tools you need for effective market researchincluding Internet surveys!The Marketing Research Guide: Second Edition is the newest edition of the Haworth marketing research classic that now includes Internet sources of data, Internet surveys, and an added advanced statistical analysis chapter. Step-by-step instructions take practitioners through the entire marketing research process. Worksheets, sample proposals, questionnaires, and a copy of a final report foster complete understanding of the tools and techniques of marketing research.The Marketing Research Guide: Second Edition contains the accessible writing, comprehensive coverage… Mehr

CHF 72.85

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen
Versandkostenfrei

Produktdetails


Weitere Autoren: Loudon, David L / Ruddick, Morris E / Wrenn, Bruce / Sherwood, Philip K
  • ISBN: 978-1-136-42212-6
  • EAN: 9781136422126
  • Produktnummer: 14479683
  • Verlag: Taylor & Francis Ltd.
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2012
  • Seitenangabe: 446 S.
  • Plattform: PDF
  • Masse: 2'061 KB
  • Auflage: 2. Auflage

52 weitere Werke von Robert E Stevens:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.