Produktbild
Marta (Hrsg.) Peris-Ortiz

Wine and Tourism

A Strategic Segment for Sustainable Economic Development

Buch

The aim of this book is to show how wine tourism can be used as a model for sustainable economic development, driving economic growth and social development in some locations. It will explore the interaction between tourism and viticulture in wine tourism destinations, while also explaining some of the repercussions of these activities. This book covers various topics including regional development, environmental management, sustainable viticulture, quality management in wineries and wine tourism routes among others.Wine tourism, which combines two important yet distinct economic activities (i.e., tourism and viticulture), has recently emerge… Mehr

CHF 165.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


Weitere Autoren: Del Río Rama, María de la Cruz (Hrsg.) / Rueda-Armengot, Carlos (Hrsg.)
  • ISBN: 978-3-319-18856-0
  • EAN: 9783319188560
  • Produktnummer: 18036721
  • Verlag: Springer-Verlag GmbH
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2015
  • Seitenangabe: 142 S.
  • Masse: H24.1 cm x B16.0 cm x D2.1 cm 606 g
  • Abbildungen: Book; 4 schwarz-weiße und 68 farbige Abbildungen, 51 schwarz-weiße Tabellen, Bibliographie
  • Gewicht: 606

65 weitere Werke von Marta (Hrsg.) Peris-Ortiz:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.