Produktbild
Héfer Bembenutty

Developing Self-Regulation of Learning and Teaching Skills Among Teacher Candidates

Buch

This book reports an in-depth case study and the student teaching experience of four preservice teachers during practical and clinical experiences in classroom in an urban community in New York. It examines the associations between preservice teachers' self-regulatory skills and motivational beliefs and their clinical experience both in the college training classroom and in the school settings. The experiences of the students are examined from the perspective of social cognitive theory and self-regulation theory. The authors present a concise summary of an in-depth case study with practical applications across a wide spectrum of fields. They… Mehr

CHF 78.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


Weitere Autoren: White, Marie C. / Velez, Miriam R.
  • ISBN: 978-94-017-9949-2
  • EAN: 9789401799492
  • Produktnummer: 17886320
  • Verlag: Springer-Verlag GmbH
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2015
  • Seitenangabe: 134 S.
  • Masse: H23.5 cm x B15.5 cm x D0.8 cm 242 g
  • Auflage: 2015. 2015
  • Abbildungen: Book; Bibliographie
  • Gewicht: 242

11 weitere Werke von Héfer Bembenutty:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.