Produktbild
William O. Bearden

Marketing Paperback W/Powerweb Package

Buch

Marketing: Principles and Perspectives is a cutting edge text. In the first edition, we demonstrated this leading coverage with our strong integration of Integrated Marketing Communication and Direct Marketing. In the second edition we continued our modern coverage by integrating cross-functional teams, customer loyalty, and the Internet / technology. The third edition includes an E-Commerce chapter and continues to fully integrate the Internet throughout. The authors not only talk about what marketing is, but prepare the students to be marketers by involving them in interactive exercises which strengthen decision making skills. Marketing, Th… Mehr

CHF 150.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


Weitere Autoren: LaForge, Raymond W. / Ingram, Thomas N.
  • ISBN: 978-0-07-246128-2
  • EAN: 9780072461282
  • Produktnummer: 2635467
  • Verlag: Mcgraw Hill Book Co
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2000
  • Seitenangabe: 596 S.
  • Masse: H27.6 cm x B21.9 cm x D2.1 cm 1'338 g
  • Auflage: 3. A.
  • Gewicht: 1338

3 weitere Werke von William O. Bearden:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.