Produktbild
Masaaki (Hrsg.) Kotabe

The SAGE Handbook of International Marketing

Ebook (PDF Format)

Over the past two decades; the nature of international marketing has faced huge change. Increasingly challenged with the unprecedented emergence of globally integrated, yet geographically scattered activities multinational marketing has had to respond accordingly. The SAGE Handbook of International Marketing brings together the fundamental questions and themes that have surfaced and promises to be an essential addition to the study of this critical subject area. In an internationally minded and detailed analysis, the contributors seek to examine the state of the art in research in international marketing, with particular emphasis on the conc… Mehr

CHF 141.90

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen
Versandkostenfrei

Produktdetails


Weitere Autoren: Helsen, Kristiaan (Hrsg.)
  • ISBN: 978-1-4462-0673-7
  • EAN: 9781446206737
  • Produktnummer: 18425158
  • Verlag: SAGE Publications
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2008
  • Seitenangabe: 568 S.
  • Plattform: PDF
  • Masse: 12'853 KB
  • Auflage: 1. Auflage

4 weitere Werke von Masaaki (Hrsg.) Kotabe:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.