Produktbild
Michael Schmid

History and philosophy of the media

Buch

Seminar paper from the year 2004 in the subject Communications - Journalism, Journalism Professions, grade: 1,7, Indiana University (School of Journalism), course: Journalism J650, 8 entries in the bibliography, language: English, abstract: One can choose to study fish or one can choose to study the environment they swim in. One of the reviewers for the recent book Elusive Consumption Eric J. Arnold summed up the two approaches of market research with his nice little illustration. He goes on to say many traditional academic market researchers are like those who study the fish. Contributors to this volume [Elusive Consumption] are like those w… Mehr

CHF 12.90

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


  • ISBN: 978-3-638-75394-4
  • EAN: 9783638753944
  • Produktnummer: 3413042
  • Verlag: Grin Verlag
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2007
  • Seitenangabe: 16 S.
  • Masse: H21.0 cm x B14.8 cm x D0.1 cm 38 g
  • Auflage: 4. Auflage
  • Abbildungen: GEH
  • Gewicht: 38

83 weitere Werke von Michael Schmid:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.