S. Singh
Business Practices in Emerging and Re-Emerging Markets
Buch
This book highlights current business practices in the emerging markets of China, Ghana, India, Kenya, Nigeria and UAE, and explains how global competition has created a culture of competitiveness and an era of consumerism. The region-specific issues, tested theories, and empirical evidence make the book of value to both researchers and managers.
CHF 171.00
Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)
V105:
Folgt in ca. 15 Arbeitstagen
Produktdetails
- ISBN: 978-1-4039-7622-2
- EAN: 9781403976222
- Produktnummer: 3032404
- Verlag: Springer Nature
- Sprache: Englisch
- Erscheinungsjahr: 2008
- Seitenangabe: 259 S.
- Masse: H21.0 cm x B15.2 cm x D1.9 cm 413 g
- Auflage: 2008
- Gewicht: 413
Über den Autor
Satyendra Singh isan Associate Professor, Marketing and International Business, University of Winnipeg.
100 weitere Werke von S. Singh:
Ebook (PDF Format)
CHF 153.50
Ebook (EPUB Format)
CHF 122.55
Ebook (EPUB Format)
CHF 353.45
Ebook (EPUB Format)
CHF 268.30
Bewertungen
0 von 0 Bewertungen
Anmelden
Keine Bewertungen gefunden. Seien Sie der Erste und teilen Sie Ihre Erkenntnisse mit anderen.