Produktbild
S. Singh

Business Practices in Emerging and Re-Emerging Markets

Buch

This book highlights current business practices in the emerging markets of China, Ghana, India, Kenya, Nigeria and UAE, and explains how global competition has created a culture of competitiveness and an era of consumerism. The region-specific issues, tested theories, and empirical evidence make the book of value to both researchers and managers.

CHF 171.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


  • ISBN: 978-1-4039-7622-2
  • EAN: 9781403976222
  • Produktnummer: 3032404
  • Verlag: Springer Nature
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2008
  • Seitenangabe: 259 S.
  • Masse: H21.0 cm x B15.2 cm x D1.9 cm 413 g
  • Auflage: 2008
  • Gewicht: 413

Über den Autor


Satyendra Singh isan Associate Professor, Marketing and International Business, University of Winnipeg.

100 weitere Werke von S. Singh:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.