Jasone (Hrsg.) Cenoz
Multilingual Education
Between Language Learning and Translanguaging
Buch
This cutting edge volume explores holistic trends in multilingualism, analysing the processes of both 'becoming multilingual' and 'being multilingual'. Multilingualism has increased in recent years due to globalisation, transnational mobility and the spread of Information and Communications Technology (ICT). This volume explores some of the trends in the study of multilingual education by putting together research studies that analyse the processes of both 'becoming multilingual' and 'being multilingual' in educational contexts.
CHF 59.90
Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)
V112:
Lieferbar in ca. 10-20 Arbeitstagen
Produktdetails
Weitere Autoren: Gorter, Durk (Hrsg.)
- ISBN: 978-1-107-47751-3
- EAN: 9781107477513
- Produktnummer: 17077409
- Verlag: Cambridge University Press
- Sprache: Englisch
- Erscheinungsjahr: 2015
- Seitenangabe: 260 S.
- Masse: H22.8 cm x B15.1 cm x D1.8 cm 388 g
- Gewicht: 388
18 weitere Werke von Jasone (Hrsg.) Cenoz:
Between Language Learning and Translanguaging
Ebook (PDF Format)
CHF 612.50
Between Language Learning and Translanguaging
Ebook (PDF Format)
CHF 118.00
Between Language Learning and Translanguaging
Ebook (PDF Format)
CHF 106.00
Between Language Learning and Translanguaging
Ebook (PDF Format)
CHF 130.30
Bewertungen
0 von 0 Bewertungen
Anmelden
Keine Bewertungen gefunden. Seien Sie der Erste und teilen Sie Ihre Erkenntnisse mit anderen.