Produktbild
O'Shaughnessy, Nicholas (Queen Mary University of London, UK)

Marketing the Third Reich

Persuasion, Packaging and Propaganda

Buch

CHF 59.50

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


  • ISBN: 978-1-138-06058-6
  • EAN: 9781138060586
  • Produktnummer: 23271737
  • Verlag: Taylor & Francis Ltd
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2017
  • Seitenangabe: 290 S.
  • Masse: H23.5 cm x B15.8 cm x D1.7 cm 462 g
  • Abbildungen: 34 Halftones, black and white; 34 Illustrations, black and white
  • Gewicht: 462
  • Sonstiges: Postgraduate, Research & Scholarly

Über den Autor


Nicholas O'Shaughnessy is Professor of Communication at Queen Mary University of London, UK and latterly director of their Marketing and Communications Group; Visiting Professor in the Department of War Studies at King's College London, and a Quondam Fellow of Hughes Hall Cambridge. He has written and edited numerous books on commercial and political persuasion, including Politics and Propaganda; Weapons of Mass Seduction and most recently Selling Hitler: Propaganda and the Nazi Brand.

Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.