Produktbild
John Hartley

The Uses of Digital Literacy

Buch

Fifty years after Richard Hoggart's pioneering volume The Uses of Literacy reshaped the educational response to popular culture, John Hartley extends Hoggart's argument into digital media by introducing the fields of digital literacy and mass media studies and explaining their potential uses and advantages, particularly concerning creative projects. Encouraging mass participation in the evolutionary growth of knowledge, this revealing study speculates how today's fad can become tomorrow's scientific method and argues that digital literacy's effect on society, education, and popular culture should not be underestimated.

CHF 36.50

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


  • ISBN: 978-0-7022-3700-3
  • EAN: 9780702237003
  • Produktnummer: 7481066
  • Verlag: Univ Of Queensland
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2010
  • Seitenangabe: 253 S.
  • Masse: H20.6 cm x B13.7 cm x D2.3 cm 318 g
  • Gewicht: 318

Über den Autor


John Hartley is research director of the ARC Centre of Excellence for Creative Industries & Innovation at Queensland University of Technology and the editor of the International Journal of Cultural Studies.

100 weitere Werke von John Hartley:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.