John Hartley
The Uses of Digital Literacy
Buch
Fifty years after Richard Hoggart's pioneering volume The Uses of Literacy reshaped the educational response to popular culture, John Hartley extends Hoggart's argument into digital media by introducing the fields of digital literacy and mass media studies and explaining their potential uses and advantages, particularly concerning creative projects. Encouraging mass participation in the evolutionary growth of knowledge, this revealing study speculates how today's fad can become tomorrow's scientific method and argues that digital literacy's effect on society, education, and popular culture should not be underestimated.
CHF 36.50
Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)
V106:
Fremdlagertitel. Lieferzeit unbestimmt
Produktdetails
- ISBN: 978-0-7022-3700-3
- EAN: 9780702237003
- Produktnummer: 7481066
- Verlag: Univ Of Queensland
- Sprache: Englisch
- Erscheinungsjahr: 2010
- Seitenangabe: 253 S.
- Masse: H20.6 cm x B13.7 cm x D2.3 cm 318 g
- Gewicht: 318
Über den Autor
John Hartley is research director of the ARC Centre of Excellence for Creative Industries & Innovation at Queensland University of Technology and the editor of the International Journal of Cultural Studies.
100 weitere Werke von John Hartley:
Ebook (EPUB Format)
CHF 2.10
Ebook (EPUB Format)
CHF 4.30
Bewertungen
0 von 0 Bewertungen
Anmelden
Keine Bewertungen gefunden. Seien Sie der Erste und teilen Sie Ihre Erkenntnisse mit anderen.