Produktbild
Paul R Smith

Strategic Marketing Communications

Buch

Imagine this: You have a marketing strategy, an advertising strategy, and, if you're organized, a sales promotion strategy, a direct mail strategy and an exhibitions strategy, but you have no overall communication strategy that drives all of these communications tools in the same direction.

CHF 55.50

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


  • ISBN: 978-0-7494-2918-8
  • EAN: 9780749429188
  • Produktnummer: 8419192
  • Verlag: Kogan Page
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2006
  • Seitenangabe: 320 S.
  • Masse: H23.4 cm x B15.6 cm x D1.7 cm 488 g
  • Abbildungen: Paperback
  • Gewicht: 488

Über den Autor


Smith is managing director of the Multimedia Marketing Consortium.

9 weitere Werke von Paul R Smith:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.