Produktbild
Richard M. D. (Hrsg.) Collins

Media, Culture & Society

A Critical Reader

Buch

Media, Culture & Society has pioneered a unique approach to media analysis. Since 1979, it has published some of the finest theoretical and historical work in communication and cultural studies from Britain and Europe. The articles in this reader are grouped in three parts, representing a selection of the best work. Each part is preceded by an introductory essay which helps students understand the issues presented, and places the theoretical contributions in context.

CHF 82.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


Weitere Autoren: Curran, James (Hrsg.) / Nicholas, Garnham (Hrsg.)
  • ISBN: 978-0-8039-9749-3
  • EAN: 9780803997493
  • Produktnummer: 16604959
  • Verlag: Sage Publications UK
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2000
  • Seitenangabe: 356 S.
  • Masse: H23.4 cm x B15.6 cm x D1.9 cm 541 g
  • Abbildungen: Paperback
  • Gewicht: 541

Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.