Losing Arab Hearts and Minds
The Coalition, Al Jazeera and Muslim Public Opinion
From November 2002 to May 2003, the author worked alongside American military planners in the Gulf, coordinating the media campaign that foreshadowed and accompanied the eventual invasion of Iraq. He witnessed how, in advance of the outbreak of hostilities, the US planned to win over sceptical Arab hearts and minds.
CHF 35.50
Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)
V136:
Neuauflage/Nachdruck unbestimmt
Produktdetails
- ISBN: 978-1-85065-811-5
- EAN: 9781850658115
- Produktnummer: 22523244
- Verlag: C Hurst & Co Publishers Ltd
- Sprache: Englisch
- Erscheinungsjahr: 2006
- Seitenangabe: 256 S.
- Masse: H18.6 cm x B12.3 cm x D0.0 cm
- Sonstiges: General (US: Trade)
11 weitere Werke von Steve Tatham:
Bewertungen
Anmelden