Produktbild
Neal M. (Hrsg.) Ashkanasy

New Ways of Studying Emotions in Organizations

Buch

The rapidly growing recognition of the importance of emotions in understanding all aspects of organizational life is facilitating the development of focused areas of scholarship. Chapters in this volume are authored by leading and emerging scholars of emotion in organizational settings from around the world and deal with new ways of looking at emotions within the organizational framework.

CHF 216.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


Weitere Autoren: Hartel, Charmine E. J. (Hrsg.) / Zerbe, Wilfred J. (Hrsg.)
  • ISBN: 978-1-78560-221-4
  • EAN: 9781785602214
  • Produktnummer: 20940886
  • Verlag: Emerald Group Publishing Limited
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2015
  • Seitenangabe: 482 S.
  • Masse: H23.5 cm x B15.7 cm x D3.0 cm 845 g
  • Abbildungen: HC gerader Rücken kaschiert
  • Gewicht: 845

21 weitere Werke von Neal M. (Hrsg.) Ashkanasy:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.