Neal M. (Hrsg.) Ashkanasy
New Ways of Studying Emotions in Organizations
Buch
The rapidly growing recognition of the importance of emotions in understanding all aspects of organizational life is facilitating the development of focused areas of scholarship. Chapters in this volume are authored by leading and emerging scholars of emotion in organizational settings from around the world and deal with new ways of looking at emotions within the organizational framework.
CHF 216.00
Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)
V104:
Folgt in ca. 10 Arbeitstagen
Produktdetails
Weitere Autoren: Hartel, Charmine E. J. (Hrsg.) / Zerbe, Wilfred J. (Hrsg.)
- ISBN: 978-1-78560-221-4
- EAN: 9781785602214
- Produktnummer: 20940886
- Verlag: Emerald Group Publishing Limited
- Sprache: Englisch
- Erscheinungsjahr: 2015
- Seitenangabe: 482 S.
- Masse: H23.5 cm x B15.7 cm x D3.0 cm 845 g
- Abbildungen: HC gerader Rücken kaschiert
- Gewicht: 845
21 weitere Werke von Neal M. (Hrsg.) Ashkanasy:
Bewertungen
0 von 0 Bewertungen
Anmelden
Keine Bewertungen gefunden. Seien Sie der Erste und teilen Sie Ihre Erkenntnisse mit anderen.