Peter Doyle
Marketing Management and Strategy
Buch
Marketing Management and Strategy is a concise and practical management guide to the latest ideas in advanced Marketing and Strategy. The authors show how to develop a marketing orientation in the organisation and how this impacts on the ultimate corporate goals of profit, growth and security. They then examine how marketing strategies are developed and implemented through effective product, pricing, distribution, communication and services. This is a core text for MBA Marketing Management course and for university short courses for executives. This will also be suitable for any undergraduates or postgraduates on marketing strategy courses.
CHF 81.50
Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)
V112:
Lieferbar in ca. 10-20 Arbeitstagen
Produktdetails
Weitere Autoren: Stern, Phil
- ISBN: 978-0-273-69398-7
- EAN: 9780273693987
- Produktnummer: 2364205
- Verlag: Pearson Academic
- Sprache: Englisch
- Erscheinungsjahr: 2006
- Seitenangabe: 464 S.
- Masse: H26.2 cm x B19.3 cm x D1.7 cm 1'084 g
- Auflage: 4. A.
- Gewicht: 1084
92 weitere Werke von Peter Doyle:
Bewertungen
0 von 0 Bewertungen
Anmelden
Keine Bewertungen gefunden. Seien Sie der Erste und teilen Sie Ihre Erkenntnisse mit anderen.