Produktbild
Ingrid (Hrsg.) Gogolin

Assessing Quality in European Educational Research

Indicators and Approaches

Buch

Competition-based models for research policy and management have an increasing influence throughout the research process, from attracting funding to publishing results. The introduction of quality control methods utilizing various forms of performance indicators is part of this development. The authors presented in this volume deal with the following questions: What counts as 'quality', and how can this be assessed? What are the possible side effects of current quality control systems on research conducted in the European Research Area, especially in the social sciences and the humanities?ContentsThe Search EngineSemantic AnalysesExtrinsic In… Mehr

CHF 93.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


Weitere Autoren: Aström, Fredrik (Hrsg.) / Hansen, Antje (Hrsg.)
  • ISBN: 978-3-658-05968-2
  • EAN: 9783658059682
  • Produktnummer: 16392031
  • Verlag: VS Verlag für Sozialw.
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2014
  • Seitenangabe: 201 S.
  • Masse: H21.0 cm x B14.8 cm x D1.1 cm 286 g
  • Auflage: 2014. 2014
  • Abbildungen: Book; 27 schwarz-weiße Abbildungen, 31 schwarz-weiße Tabellen, Bibliographie
  • Gewicht: 286

Über den Autor


Ingrid Gogolin is Professor for International Comparative and Intercultural Education Research at the University of Hamburg. She was the Coordinator of the EERQI Project. Fredrik Åström holds a research position at Lund University Libraries Head Office and works on the visualization of research fields. He holds a Ph.D. in library and information science. Antje Hansen is a research manager at the University of Hamburg in the Faculty of Education. She holds an MA in European Studies from Bogazici University, Istanbul.

31 weitere Werke von Ingrid (Hrsg.) Gogolin:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.