Produktbild
Edward W. McLaughlin

Decision Criteria for New Product Acceptance and Success

The Role of Trade Buyers

Buch

Despite the increase in new product introductions into the grocery product distribution system, relatively little is known about the process and acceptance criteria of trade buyers. This work examines the crucial role played by trade buyers and its place in the success of new product introduction.

CHF 112.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


Weitere Autoren: Rao, Vithala R.
  • ISBN: 978-0-89930-525-7
  • EAN: 9780899305257
  • Produktnummer: 1441708
  • Verlag: Quorum Books
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 1991
  • Seitenangabe: 206 S.
  • Masse: H24.0 cm x B16.1 cm x D1.5 cm 481 g
  • Abbildungen: HC gerader Rücken kaschiert
  • Gewicht: 481

Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.