Entwicklung und Validierung eines arbeitsprozess orientierten Modells und Verfahrens zur Kompetenz
diagnostik im berufsschulischen Unterricht am Bsp. Ausbildung Techn. Produktdesigner/-in
The dissertation is a design-based research cycle, which constitutes a skills diagnostics model for vocational schools. The paper serves as a tool to determine educational levels and competencies and is used in class within the framework of the subject technical product design. The author concludes the dissertation with a comparison of the measurement procedure and the actual competencies of the lecturers. The paper uses theory and empiricism to establish a link between scientific evidence and usability within the classroom.
CHF 50.30
Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)
Versandkostenfrei
Produktdetails
Weitere Autoren: Jenewein, Klaus (Reihe Hrsg.) / Spöttl, Georg (Reihe Hrsg.) / Inst.f.Erziehungswissenschaft, Justus - Liebig - Universität (Reihe Hrsg.)
- ISBN: 978-3-7639-5856-6
- EAN: 9783763958566
- Produktnummer: 23706364
- Verlag: Wbv Media
- Sprache: Deutsch
- Erscheinungsjahr: 2017
- Seitenangabe: 328 S.
- Plattform: PDF
- Masse: 18'223 KB
Über den Autor
Dr.in Britta Schlömer war wissenschaftliche Mitarbeiterin am Institut Technik und Bildung der Universität Bremen.
3 weitere Werke von Britta Schlömer:
Bewertungen
Anmelden