Produktbild
Brenda G Pitts

Fundamentals of Sport Marketing

Buch

Fundamentals of Sport Marketing has long been the premier textbook in its field, and this updated, expanded fourth edition once again delivers superior content for aspiring sport marketers. As the most contemporary, comprehensive text of its kind, Fundamentals of Sport Marketing, 4th Edition, is a must-have resource for current data, trends, and concepts critical to success in the ever-changing world of sport. Students just beginning to explore their options in the sporting industry will gain a firm foundational understanding of sport marketing principles and strategies. As they explore the text, they will encounter a broad range of topics, i… Mehr

CHF 125.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


Weitere Autoren: Stotlar, David K
  • ISBN: 978-1-935412-40-3
  • EAN: 9781935412403
  • Produktnummer: 16590190
  • Verlag: Fitness Information Technology, Inc, U.S.
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2013
  • Seitenangabe: 478 S.
  • Masse: H25.3 cm x B18.2 cm x D2.5 cm 890 g
  • Gewicht: 890
  • Sonstiges: General (US: Trade)

28 weitere Werke von Brenda G Pitts:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.