Produktbild
Richard L. (Hrsg.) Allington

Learning to Read

Lessons from Exemplary First-Grade Classrooms

Buch

An important goal in every first-grade classroom is to get children reading--but how? This book examines current research on first-grade literacy instruction, and shows how it translates into what good teachers really do in the classroom. The authors, premier early literacy scholars and educators, describe several studies of effective beginning reading instruction conducted across the country. They then take readers directly into the classrooms of five highly successful teachers, exploring the reading, writing, and classroom management techniques these practitioners use to boost student engagement and achievement. The book provides readers wi… Mehr

CHF 44.90

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


Weitere Autoren: Collins-Block, Cathy (Hrsg.) / Mandel-Morrow, Lesley (Hrsg.) / Pressley, Michael (Hrsg.) / Wharton-McDonald, Ruth (Hrsg.)
  • ISBN: 978-1-57230-649-3
  • EAN: 9781572306493
  • Produktnummer: 23010296
  • Verlag: Guilford Publications
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2001
  • Seitenangabe: 242 S.
  • Masse: H22.9 cm x B15.2 cm x D0.0 cm 363 g
  • Gewicht: 363
  • Sonstiges: Undergraduate

9 weitere Werke von Richard L. (Hrsg.) Allington:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.