Produktbild
Lars C. (Hrsg.) Grabbe

Image Temporality

Time, Space and Visual Media

Buch

Media technology plays a significant role in addressing the different sense modalities of the recipient or user. This role seems to deeply influence our concepts of time and space: The more a media technology is becoming a trigger for sensory and perceptual experiences, the bigger is the influence on temporality and spatiality. Image Temporality could be one part of the temporality discourse to connect the concepts of static and dynamic images with the approaches in modern media theory, philosophy of mind, perceptual theory, aesthetics, and film studies as well as the complex range of image science.This volume monitors and discusses the relat… Mehr

CHF 40.90

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


Weitere Autoren: Rupert-Kruse, Patrick (Hrsg.) / Schmitz, Norbert M. (Hrsg.)
  • ISBN: 978-3-941310-91-9
  • EAN: 9783941310919
  • Produktnummer: 25046124
  • Verlag: Büchner-Verlag Eg
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2017
  • Seitenangabe: 208 S.
  • Masse: H21.8 cm x B13.7 cm x D1.7 cm 293 g
  • Abbildungen: Paperback
  • Gewicht: 293

20 weitere Werke von Lars C. (Hrsg.) Grabbe:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.