Tyler Cowen
In Praise of Commercial Culture
Buch
Does a market economy encourage or discourage music, literature, and the visual arts? Do economic forces of supply and demand help or harm the pursuit of creativity? This book seeks to redress the current intellectual and popular balance and to encourage a more favorable attitude towards the commercialization of culture that we associate with modern life.
CHF 43.50
Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)
V105:
Folgt in ca. 15 Arbeitstagen
Produktdetails
- ISBN: 978-0-674-00188-6
- EAN: 9780674001886
- Produktnummer: 1139526
- Verlag: Harvard University Press
- Sprache: Englisch
- Erscheinungsjahr: 2000
- Seitenangabe: 288 S.
- Masse: H23.4 cm x B15.7 cm x D1.8 cm 416 g
- Abbildungen: none
- Gewicht: 416
- Sonstiges: Undergraduate
Über den Autor
Tyler Cowen is Professor of Economics at George Mason University.
88 weitere Werke von Tyler Cowen:
Bewertungen
0 von 0 Bewertungen
Anmelden
Keine Bewertungen gefunden. Seien Sie der Erste und teilen Sie Ihre Erkenntnisse mit anderen.